piątek, 1 marca 2013

Bransoletki z makramy

Witam wszystkich po długiej przerwie :) Miałam "urlop" w blogowaniu z powodu pracy, którą niedawno zaczęłam. Po pracy natomiast robiłam biżuterię na zamówienie, stąd brak czasu na blogowanie, obróbkę zdjęć itd.... 
Z nowości zaprezentuję Wam dzisiaj moje zmagania z makramą :) Jeszcze jak byłam nastolatką mama uczyła mnie tej techniki, a teraz wokoło pełno jest tego typu biżuterii. Postanowiłam, że i ja spróbuję swoich sił :) 

Pierwsza bransoletka została zrobiona dla przyjaciółki. Ponieważ miałam sznurek w kolorze jej nowo zakupionych butów, postanowiłam zrobić jej niespodziankę i oto co wyszło: 


Bransoletka ma wplecioną złotą nitkę, co nadaje jej ciekawego wyglądu :) 


Kolejna powstała dla mnie. Historia podobna - dostałam torebkę i tak się złożyło, że miałam sznurek woskowy dokładnie w tym samym kolorze. Do torebki był przyczepiony złoty łańcuch, który wykorzystałam i tak powstały dwie bransoletki (widoczne na zdjęciu na tle wspomnianej torebki):




Na koniec dwie "makramowe" bransoletki zrobione wczoraj :) Szafirowe i pomarańczowe kulki zrobione oczywiście z modeliny :)



I jak Wam się podobają? :) 
Ja moją beżową i złotą dumnie noszę razem z torebką ;P

3 komentarze:

  1. Musze sie tego nauczyc, bo efekt jest zachwycajacy... czy to jest bardzo pracochłonne?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już się opanuje tą technikę to wykonanie takiej bransoletki zajmuje ok. 10 minut. Wbrew pozorom to jest bardo łatwe i szybko się plecie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne!
    zapraszm do siebie,wlasnie dodalam post o marcowym glossybox(uk)milego weekendu
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń